Marketingové prieskumy

Späť na kurzy

Všetky ONLINE kurzy

od 49,00 €

Všetky online kurzy od 49 €

Viac info

Course duration 0h 54m 17s
Course chapters 22 kapitol
Course difficulty Začiatočník

Popis online kurzu

Vitajte v online kurze Marketingové prieskumy pre začiatočníkov. Chcete si založiť svoj vlastný biznis? Potrebujete svoj existujúci biznis posunúť tým správnym smerom, získavať nových a správnych zákazníkov? Marketingové prieskumy hlavne na začiatku podnikania odporúča každý odborník. Aby ste sa vedeli efektívne nasmerovať a presadiť na trhu, je potrebné trh aj poznať. 

V tomto kurze Vás prevediem základmi prípravy marketingových prieskumov konkurencie a zákazníkov a ukážem Vám ako dáta zbierať tak, aby boli užitočné pri predaji a marketingu. 

Na začiatku si vysvetlíme základné pojmy a ciele - prečo vôbec prieskumy robiť, ako a kedy sú užitočné. Najskôr sa v časti Brainstorming a príprava naučíme, ako sa na prieskum pripraviť - aké informácie sú pre nás dôležité. 

Následne si postupne prejdeme prieskum konkurencie formou mystery shopping a prieskum zákazníkov formou dotazníkových prieskumov. Prezradím Vám metódy zberu, na čo si pri zbere dát dávať pozor a vyhodnocovanie jednotlivých typov prieskumov. Dostanete aj tipy, ako takéto prieskumy využiť v praxi pri predaji a ako sú užitočné v digitálnom marketingu.

Po tomto kurze si budete sami schopní definovať svoju konkurenciu a cieľové segmenty zákazníkov, preskúmať získať dáta tak, aby ste sa na trhu efektívne odlíšili, vedeli sa predať a prispôsobiť trhu svoj marketing.

Čo sa naučíš

  • ako robiť prieskum konkurencie,
  • mystery shopping a jeho využitie,
  • B2C mystery shopping,
  • dotazníkový prieskum,
  • vyhodnocovanie dotazníkov,
  • využitie prieskumov v online a pri tvorbe obsahu.

Čo všetko dostaneš

  • videotutoriály o marketingových prieskumoch,
  • moderované diskusné fórum,
  • garancia vrátenia peňazí do 14 dní v prípade nespokojnosti,
  • certifikát o absolvovaní kurzu.

Zoznam kapitol online kurzu

  • Úvod a základy   

    •  1 Úvod  

    •  2 Základné pojmy  

  •  Príprava na prieskum  

    •  3 Príprava a brainstorming  

  •  Prieskum konkurencie   

    •  4.1 Úvod - mystery shopping  

    •  4.2 Využitie - mystery shopping  

    •  4.3 Mystery shopping - príprava  

    •  4.4 Úvod k scenárom  

    •  4.5 Základy pre tvorbu scenáru  

    •  4.6 Možné reakcie  

  •  B2C mystery shopping    

    •  5 B2C mystery shopping  

    •  5.1 Ako nájsť mystery shopperov  

    •  5.2 Ako zostaviť dotazník na B2C mystery shopping  

    •  5.3 Ako vyhodnotiť B2C mystery shopping  

  •  Dotazníkový prieskum    

    •  6 Dotazníkový prieskum zákazníkov  

    •  6.1 Využitie  

    •  6.2 Úvod k dotazníkom  

    •  6.3 Stred dotazníku  

    •  6.4 Záver s kontaktmi  

    •  6.5 Databáza  

    •  6.6 BONUS - Typy otázok v dotazníku  

  •  Záver a prax

    •  7 Praktické príklady  

    •  8 Využitie prieskumov v online a tvorbe obsahu

Online kurz Marketingové prieskumy je možné vyskúšať aj zdarma!